Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Stjärnkock och tatuerarprofil gör reklam för whisky

Publicerad: 22 November 2017, 13:42

Salong Betong-Danne och kocken Robert Sandberg syns i kampanj för Highland Park.


Ämnen i artikeln:

New LandPR-ByråerPatriksson Communication

Med kampanjen Modern Day Viking Soul vill Highland Park gestalta sitt skottska arv med anor till vikingarna. I två filmer får vi följa Salong Betongs grundare Daniel Beijner och den unga stjärnkocken Robert Sandberg med bakgrund på stjärnrestauranger som Frantzén och Noma.

– Både Daniel och Robert förkroppsligar den passion, nyfikenhet och kvalitetsmedvetenhet som även genomsyrar Highland Park. Vi har alltid varit stolta över att vår whisky särskiljer sig från andra – från tillverkningsprocessen till produkternas smak och karaktär. På samma sätt har Daniel och Robert, genom beslutsamhet och mod, valt sina egna vägar och därigenom skapat något fantastiskt, kommenterar Johanna Elshult, Nordic Brand Manager för Highland Park.

Kampanjen är framtagen av kommunikationsbyrån Patriksson Communication och bakom produktionen står det skandinaviska produktionsbolaget New Land.

Se filmerna här:

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.