Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 8 januari 2013, 13:04
Joachim Lundell, Joakim Ahnfeldt och Jens Hendar
Goda kundreaktioner och nya uppdrag på väg in gör att Sunny side up måste förstärka. Göteborgsbyrån har gjort klart med tre rekryteringar, Joachim Lundell, Joakim Ahnfeldt och Jens Hendar.
Ämnen i artikeln:
Sunny side upDet tuffa konjunkturläget sprider en oro i reklambranschen. En reklambyrå som inte drar i bromsen är Sunny side up från Göteborg.
Nyligen började Joachim Lundell från Stendahls som strategisk projektledare och Jens Hendar från ”365 Saker” som i en fri roll ska förstärka byråns digitala arbete. Strax innan årskiftet började Joakim Ahnfelt som byråns nya art director. Han kommer närmast från Momentum.
– Vi känner att vi har ett bra stöd från våra kunder och har nya uppdrag på ingång. Det är tuffa tider, men vi måste förstärka, säger Håkan Aludd kreatör på Sunny side up till Resumé.
Reklambyrån tecknade nyligen ett nytt avtal med Bokmässan inför 2013.
Byrån ser nu efter fler rekryteringar och har bland annat annonserat efter en administrativ projektledare/produktionsledare. Med de tre värvningarna har man växt till tolv medarbetare
– Vi startade mitt i lågkonjunkturen 2009, så vi är vana, säger Håkan Aludd.
Ämnen i artikeln:
Sunny side up