Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Svenska Mäklarhuset till Falck & Co

Publicerad: 2 September 2013, 07:58

Den första kampanjen kommer att synas på TV4, i dagspress, webb och butiksmaterial samt ett helt nytt visningskit har tagits fram.


Ämnen i artikeln:

Falck & Co

Efter en grundlig analys landade Falck & Co i positionen "Bäst på visningar", då Svenska Mäklarhuset fokuserar på det och inte genomför traditionella visningar. Av detta skäl produktifieras deras visningar till Uppvisningar. Och kundlöftet blir "Bäst på Uppvisningar".

– Det krävs mer av en visning idag än att bara ställa fram en skål med lime i och tända doftljus, säger Angelica Lindgren Copy på Falck & Co.

Det positionerande konceptet blev "Det hänger inte på homestylingen, utan det är uppvisningen som avgör slutpriset". Med detta koncept leker byrån humoristiskt med kända homestylingsattribut.

Arbetsgrupp:

Svenska Mäklarhuset:
Stefan Nilsson, Marknadschef.  

Falck & Co:
Christian Falck Projektledare,
Anders Frisk Planner,
Stefan Holmer Produktionsledare,
Svante Heiding CD,
Annki Andersson AD,
Angelica Lindgren Copy,
Pia Towers Original

Krister Berntsson

Ämnen i artikeln:

Falck & Co

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.