Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag07.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Svenssons debut för Twilfit

Publicerad: 16 Maj 2012, 10:03

En av utomhusenheterna.

Twilfit storsatsar för närvarande med en utomhuskampanj för badmodet. Det är reklambyrån Svenssons första uppdrag för klädkedjan.


Ämnen i artikeln:

SvenssonTwilfit

I fokus står passform och valfrihet. Svensson har
tagit fram kampanjbudskapet "Take your pick. It will fit". Allt går att köpa i Twilfits nya badshop på nätet.

– På badshopen och i butik kan kunden själv mixa och matcha bikinis precis som hon vill. Det finns hela 840 kombinationer att välja mellan, säger Marie Thorslund, marknadschef på Twilfit i en kommentar.

– Twilfit är unika som kan erbjuda kvinnor kupstorlekar som finns ända upp till 90 F. Köper du en baddräkt eller bikini på Twilfit kan du vara säker på att den passar. säger Tomas Svensson, ad och strateg på Svensson.

Kampanjen omfattar stortavlor i tunnelbana och utomhus samt printannonsering, butiksmaterial och webb.

Uppdragsgivare:
Marie Thorslund, marknadschef på Twilfit
Arbetsgrupp på Svensson:
Projektledare: Mirja Kais
Planner: Anna Hjalmarsson
Produktionsledare: Victoria Fernandez
AD: Tomas Svensson
Copy: Karin Drangel
Fotograf: Karolina Henke, Skarp Agentur

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

SvenssonTwilfit

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.