Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Sverige kammar noll i Press – igen

Publicerad: 19 Juni 2016, 14:29

För fjärde året i rad står Sverige utan nomineringar i Cannes Lions Print-kategori.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2016

Svenska byråer är inte populära i reklam-VM:s mer traditionella kategori. Senast en svensk byrå fick en nominering var 2012, och i år är inget undantag.

Medan Sverige inte får någon nominering alls, är det länder som USA, Brasilien, Storbritannien och Tyskland som fyller platserna.

Totalt har 430 bidrag nominerats i kategorin Print & Publishing.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2016

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.