Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Sverige nollar i Innovation

Publicerad: 22 Juni 2016, 18:40

Sverige hade en nominering i Innovation. Nu står det klart att vi inte vinner något lejon i kategorin.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2016

Det var Kärnhuset med sin kampanj "The Train Brain Project" för Stockholmståg som var nominerade.

Juryn valde att belöna nio bidrag med lejon, varav Google vann Grand Prix. Det gjorde de för innovationen "Google Deepmind Alphago".

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2016

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.