fredag24 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

SVT är bäst på pr

Publicerad: 15 april 2010, 20:53

F&B belönas med guldägg för pr-kampanjen mot Steve Jobs på Apple för att han skulle godkänna SVT Play som Iphone-applikation.
Jerlov och Åkestam Holst vinner silverägg.

Ämnen i artikeln:

Forsman & BodenforsSVTGuldägget

UF

Ulrika Fjällborg


Förutom guldägget till F&B och SVT delar juryn i pr-kategorin två silverägg.
De går till Jerlov Kommunikation för arbetet med Barnsäkerhetens år för Volvia och till Åkestam Holst för How hetero-kampanjen för Stockholom Pride.

Hela vinnarlistan:
Guldägg / Dear Steve Jobs / Sveriges Television / Forsman & Bodenfors
Silverägg / Barnsäkerhetens år / Volvia Försäkringar / Jerlov Kommunikation
Silverägg / Hur hetero / Stockholm Pride / Åkestam Holst
Diplom / Bok Happy Meal / Svenska McDonald's / Prime PR
Diplom / Jerry / ICA Sverige / King
Diplom / Project Ware Outs / Denim Demon Jeans / Dunard, Holmgren & Partners

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev