Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

SVT är bäst på pr

Publicerad: 15 april 2010, 20:53

F&B belönas med guldägg för pr-kampanjen mot Steve Jobs på Apple för att han skulle godkänna SVT Play som Iphone-applikation.
Jerlov och Åkestam Holst vinner silverägg.


Ämnen i artikeln:

Forsman & BodenforsSVTGuldägget

Förutom guldägget till F&B och SVT delar juryn i pr-kategorin två silverägg.
De går till Jerlov Kommunikation för arbetet med Barnsäkerhetens år för Volvia och till Åkestam Holst för How hetero-kampanjen för Stockholom Pride.

Hela vinnarlistan:
Guldägg / Dear Steve Jobs / Sveriges Television / Forsman & Bodenfors
Silverägg / Barnsäkerhetens år / Volvia Försäkringar / Jerlov Kommunikation
Silverägg / Hur hetero / Stockholm Pride / Åkestam Holst
Diplom / Bok Happy Meal / Svenska McDonald's / Prime PR
Diplom / Jerry / ICA Sverige / King
Diplom / Project Ware Outs / Denim Demon Jeans / Dunard, Holmgren & Partners

Ulrika Fjällborg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.