Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag24.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Synsam väljer TBWA

Publicerad: 14 Juni 2013, 12:16

Optikkedjan Synsam tar nytt grepp på kommunikationen tillsammans med TBWA. Samarbetet inleds omgående och de första resultaten blir synliga i höst.


Ämnen i artikeln:

TBWA

Efter en omfattande urvalsprocess har Synsam valt reklambyrån TBWA som partner för sin marknadskommunikation. TBWAs uppgift blir att stödja en fortsatt framgångsrik tillväxt genom att förtydliga och förstärka värden som kvalitet, kundnöjdhet och valfrihet, vilka gjort Synsam till den marknadsledande optikkedjan.

– TBWA imponerade direkt med sitt engagemang och sin professionella inställning, säger Peter Herte, marknadschef på Synsam. Vi uppskattar speciellt hur de lyckats kombinera klok och strategisk problemlösning med hög kreativ förmåga och ambition.

TBWAs uppdrag handlar om att utveckla och tydliggöra en ledande position i ett läge där konkurrensen på optikmarknaden skärps och att föra vidare Synsams tradition att särskilja sig bland annat genom kommunikation.

– Vi är väldigt glada att Synsam delar vår vision om hur intressant kommunikation kan lyfta deras redan starka affär och varumärke ytterligare en nivå, säger Robert Schelin, kundansvarig projektledare på TBWA.

Arbetsgrupp på TBWA
Robert Schelin, Kundansvarig Projektledare
Alexander Fredlund, Art Director
Frida Sivfersen Ljung, Copywriter
Alison Bonner, Planner
Christa Mellgren, Produktionsledare
Kalle Widgren, Creative Director

Krister Berntsson

Ämnen i artikeln:

TBWA

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.