Reklam
Systrarna Kardashian i ny Calvin Klein-kampanj
Publicerad: 22 januari 2018, 14:19
Foto: Kampanjbild /Calvon Klein
Systrarna Kardashians ska ge uttryck för familjeband – oavsett sammansättning.
MF
Mårten Färlin
Calvin Klein offentliggör i dag en ny del i kampanjen "Our Family" och #mycalvins, som lanserades för första gången 2014.
Med hjälp av systrarna Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner och Kylie Jenner, säger sig klädmärket "sätta familj i centrum" och "manifestera samhörighet och enighet mellan individer" – oavsett familjens form, biologiska eller självvalda band. Därtill syftar reklamen i att marknadsföra såväl underkläder som jeans.
Kampanjen kommer att spridas i digitala och sociala plattformar samt förekomma som utomhusreklam. Bilderna är tagna av fotografen Willy Vanderperre.
Nedan följer en kampanjvideo där systrarna leker "jag har aldrig".