Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Systrarna Kaspersen och Berghagen med familjer frontar KappAhls julkampanj

Publicerad: 10 Oktober 2019, 08:57

I höst kommer Kristin Kaspersen och Malin Berghagen och deras barn synas i KappAhls julkampanj.


Ämnen i artikeln:

ReklamKappAhl

Julkampanjen för KappAhl är första gången omskrivna familjer gör ett generationsöverskridande samarbete där alla barn är involverade. I julkampanjen ska systrarna lyfta livet, familjen, systerskapet och vikten att få varva ner och låta varje dag få vara viktig.

– Vi är väldigt stolta över att få presentera familjerna Kapersen/Berghagen som
ambassadörer för KappAhl. Vi på KappAhl värdesätter familjen och erbjuder sortiment till alla familjemedlemmar. Vi är därför extra glada att Kaspersen/Berghagen lyfter detta tillsammans med oss, säger Glenda Marevind, head of brand & marketing på KappAhl i ett pressmeddelande.

– KappAhl är ett tryggt varumärke som vi vuxit upp med och haft omkring oss
hela livet. När KappAhl presenterade idéen för denna kollektion, som fokuserar
på den inre och yttre miljön, så var det självklart för oss att vara med på detta.
Det finns textilindustrier som tänker till och vill vara före, vi vill inspirera till det,
säger både Kristin Kaspersen och Malin Berghagen i en kommentar.

I kampanjen som lanseras den 16 oktober presenterar familjerna sina egna favoriter.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se


Ämnen i artikeln:

ReklamKappAhl

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.