Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Tågfönster – ny mediekanal

Publicerad: 2 juli 2013, 05:27

Den som slumrar till i tunnelbanan eller tåget kan nu plötsligt vakna upp med helt nya idéer. En ny mediekanal i form av fönster har sett dagens ljus.


Ämnen i artikeln:

AdweekBBDO

BBDO Düsseldorf har utvecklat ett specialfönster för olika tåg- och tunnelbaneresande. Fönstret är utrustat med en sändare som ljudlöst skapar svängningar som hjärnan tolkar som ljud, enligt Adweek.

Adweek har dock lite svårt att hitta något att jämföra det hela med:"I´m sure people who aren´t huge nerds also have something to compare this to, but hell if I know what it is."

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

AdweekBBDO

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.