Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag18.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Talentum kör varumärkeskampanj

Publicerad: 24 Februari 2014, 09:41

Talentum vill visa att de når ledningsgrupperna.

På onsdag rullar den finska mediekoncernen Talentum ut en kampanj mot den svenska annonsmarknaden. Den nystartade byrån Problem Bob ligger bakom kampanjen.


Ämnen i artikeln:

Talentum

Syftet med kampanjen är att visa att Talentum når många inom Sveriges ledningsgrupper.

Annonserna består av en illustration föreställande ledningsgruppen. Den är framtagen av byrån Problem Bob som också tagit fram resterande kampanjenheter.

Kampanjen kommer löpa under våren i print, webb och mobil. En kampanjsida är också framtagen dit annonserna ska länka under perioden.

Talentum ger ut tidningar som Affärsvärlden, Ny Teknik, Next och Dagens Media. Printtitlarna nådde 67 000 läsare i målgruppen ledningsgrupp i Orvesto Näringsliv 2013.

Uppdragsgivare på Talentum är Mathias Kallio, strategisk kundansvarig, Camilla Fagerfjäll analytiker och försäljningsdirektör Johan Gahlin.

Arbetsgrupp på Problem Bob är Jonas Björkman, Jonas Bergstrand, David Nordlundh och Andreas Collin (copy, frilans).

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Talentum

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.