Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag11.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Telenor vill ”reclaima” optimism i kristider – marknadschefen om insikterna bakom konceptet

Publicerad: 11 Juni 2020, 13:34

Linda Wetterborg, marknadschef Telenor.

”Om vi ska sticka ut och utmana i en kategori med i stort sett generiska produkter, måste vi blicka högre än diskbänksrealistisk reklam och vemodiga pianoslingor”, säger Telenors marknadshef Linda Wetterborg.


Ämnen i artikeln:

Nord DDBTelenorVarumärkeMarknadschef

”Det bästa har inte hänt än”, landade Telenor och nya byrån Nord DDB i när de skulle jobba fram ett nytt reklamkoncept efter nära ett decennium med ”Telenorfamiljen”. Med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.