Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Telenorbarnen byter vardagens frestelser mot gigabytes

Publicerad: 15 januari 2016, 11:28

Vips så är plötsligt barnen i Telenorfamiljen oerhört sköt- och hjälpsamma. Vad det beror på får vi se i Telenors nya reklamfilm för familjeabonnemang.


Att Telenors kunder enkelt kan swipe-fördela surfen mellan familjemedlemmar är en del av erbjudandet. I uppföljningsfilmen på julens kampanj har Telenorbarnen förfinat helt bytt strategi för att få ut så många gigabytes som möjligt.

– Att kunna fördela surfen inom familjen är något som vi sett ligger i tiden, säger Hanna Riberdahl head of market communication Telenor Konsument i ett pressmeddelande.

Kampanjen startar den 13/1 och inkluderar även digitalt och print.

Filmen är gjord av Lowe Brindfors med Esteban som produktionsbolag.

Arbetsteam:
Telenor:
Head of Market Communication Telenor Konsument: Hanna Riberdahl
Head of advertising & content - Sara Hallsund
Project Manager: Maria Hayden & Cecilia Rudenstam

Lowe Brindfors
Copy: Henning Wijkmark
AD: Henrik Almqvist
CD: Calle Sjönell
Kundansvarig: Johan Öhlin
Projektledare: Annica Smith
Esteban:
Alexander Brügge – Regissör
Markus Ernerot – Regissör
Sofia Wall – Producent
Lena von Der Burg – Byråproducent/Colony

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.