Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Telia pratar teknikstrul i nya kampanjen

Publicerad: 12 Februari 2018, 10:17

Få saker är lika frustrerande som strulande teknik. Nu väljer Telia att adressera problemet med ett nytt erbjudande.


Ämnen i artikeln:

TeliaReklambyråerReklamfilmForsman & Bodenfors

När tekniken skiter sig är det lätt att tappa fattningen. Det tar Telia fasta på i sin nya kampanj signerad Forsman & Bodenfors.

Konceptet bygger på en undersökning som bolaget gjort tillsammans med Ipsos – som visar att 8 av 10 svenskar lider av teknikångest. Som ett svar erbjuder Telia en personlig tekniker för både privat- och företagskunder i Sverige.

Teknikstrul har legat i fokus för Telias senaste kampanjer, och återkommer alltså i den nya filmen. Den den här:

Fredrik Thambert


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.