Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Telias nya kampanj hyllar livet online

Publicerad: 18 November 2016, 12:00

Allt mer av vardagen utspelar sig i våra mobiler och datorer. Det tar Telia fasta på i sitt nya marknadskoncept som utvecklats i samarbete med Forsman & Bodenfors.


Ämnen i artikeln:

TeliaForsman & Bodenfors

Telia lanserar under fredagen sitt nya marknadskoncept "Här har du ditt liv" som gjorts i samarbete med Forsman & Bodenfors.

– Vi vill illustrera att vi delar våra kunders passion för livet online och genom det nya konceptet visa på den allt mer uppkopplade verkligheten. Att en allt större del av livet utspelar sig på nätet eller i mobilen och att gränsen för vad som är det riktiga livet och livet online är på väg att suddas ut, säger Lars "Laxen" Axelsson, marknadschef på Telia.

Telia vill visa att de erbjuder en helhetsupplevelse för det uppkopplade livet, både privat och i yrkeslivet.

– Genom att fortsätta leda utvecklingen och framförallt ta täten i kundernas digitala vardag vill vi som marknadsledande skapa ett bättre liv för våra kunder. Någon som delar sina kunders passion. Någon som står för något, vill något, brinner för något. Denna någon är vi och vi är till för alla, säger Lars Axelsson.

HÄR ÄR FILMEN:

Björn Wallenberg


Ämnen i artikeln:

TeliaForsman & Bodenfors

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.