Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

”Tidernas rekrytering”

Publicerad: 21 December 2011, 14:24

Bild från kampanjsajten.

”Tidernas rekrytering” är namnet på Poolias nya digitala kampanj som riktar sig till tjänstemän.


Ämnen i artikeln:

Poolia

Den bygger vidare på humorn i den senaste tv-kampanjen ”Historiska felrekryteringar”.

– Vi vill med Tidernas rekrytering bygga vidare på samma tonalitet men samtidigt skapa värde för våra kandidater. Den första delen av kampanjen går upp nu till jul och fokuserar framförallt på värdet med LinkedIn, säger Lina Kårfalk, Digital manager på Poolia.

Poolia väljer att komplettera reklambyrån King med Ord & Bild.

– Vi är glada att Poolia ringde just oss. Kings filmer är riktigt bra, det utmanar oss att göra lika bra kampanjer digitalt, säger Per Andersson, projektledare och strateg på Ord & Bild.

Se kampanjsajten här.

Ämnen i artikeln:

Poolia

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.