Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag07.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Tionde gången gillt för Sveriges Bästa Marknadschefer

Publicerad: 2 Oktober 2015, 10:26

Den 15 oktober är det dags för galan Sveriges Bästa Marknadschefer på Berns. Det är tionde gången gillt som Resumé prisar de som har lyckats bäst med sin marknadsföring.


Ämnen i artikeln:

Claes de FaireResuméSveriges Bästa Marknadschef

År 2006 delade Resumé för första gången ut priser till de bästa marknadscheferna inom en rad olika kategorier. Den första storvinnaren var Lindex marknadschef Johan Hallin.

Snart är det dags att för tionde gången utse de bästa marknadscheferna under året som gått. Tidigare under hösten släpptes listan över de nominerade.
– Den har gått från att vara ett relativt enkelt arrangemang till att bli en betydelsefull gala och en viktig plats för de nominerade marknadscheferna. Vi behöver alla möjligheter att bygga hjältar och lära oss av varandras goda exempel. Här fyller galan en given plats, säger Resumés chefredaktör Claes de Faire som leder galan.

Vad betyder den för de marknadschefer som vinner?
– Frågan ska ju egentligen ställas till dem men att döma av reaktionerna verkar det tycka det är väldigt roligt.

Hur fungerar galan som mötesplats?
– Det är en härlig smältdegel i höstmörkret och en plats att inspireras och ha roligt på. Jag är väldigt glad över att det blivit den mötesplats som det faktiskt har blivit.

Vad ser du fram emot på årets gala?
– Ibland känns det som om marknadscheferna tävlar i om att driva med mig när de hämtar sina pris och det unnar jag dem väl.

Har du glömt att anmäla dig till galan? Lugn, det fixar du här.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.