Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Tom Tits vill ha besök av vildhjärnor

Publicerad: 3 Juni 2014, 07:54

"Väck vildhjärnan i dig". Det är uppmaningen i en ny kampanj från Tom Tits Experiment och reklambyrån Klirr Stockholm. – Bilderna visar hur det känns när man går hem från oss, säger Ulrika Askengren, marknadschef på Tom Tits.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerKlirr Stockholm

Det nya konceptet går ut på att besökarna ska bli mer modiga och hitta sin egen vildhjärna, enligt Tom Tits.  

Bilderna kommer att synas digitalt fram till augusti, men också i annonser och i tunnelbanan.  

– Naturvetenskap och teknik är ganska tunga ämnen, men vi vill visa att det också kan vara roligt och magiskt, säger Ulrika Askengren.  

Det är andra året Tom Tits samarbetar med Klirr Stockholm.  

Arbetsgrupp
Ulrika Askengren, marknadschef Tom Tits Experiment
Patrik Jaldevik, kundansvarig
Sean Barrett, cd
Linda Lundgren, ad
Charlotta Lithman, copy
Sara Abrahamsson, formgivare
Anna-Lena Sjölund, Emmi Wilhelmsson, projekt– och produktionsledning
Lars Thomsen, interaktionsdesigner
Håkan Tyboni, webbutvecklare
Karolina Henke, fotograf

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.