Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Tom Tits vill väcka barnens "vildhjärnor"

Publicerad: 14 juni 2016, 13:05

Foto: Kampanjbild/Tom Tits Experiment

Drömlika bilder med kopplingar till naturvetenskapliga experiment ska locka barn till Tom Tits Experiment i Södertälje.


Ämnen i artikeln:

Tom Tits Experiment

Många tunnelbaneresenärer har nog redan sett upplevelsecentrumets stora printannonser invid perrongerna. De innehålller såväl barn som professionella operadansare och ska inge drömlika känslor. Tanken är att bilderna ska ha kopplingar till de naturvetenskapliga experiment besökarna kan testa på Tom Tits.

Kampanjen är gjord av Klirr Stockholm och kommer även att dyka upp på sociala medier och på rörliga stortavlor utomhus.

Arbetsgrupp:
Projektledare: Hanna Winéus
Produktionsledare: Susan Öhrström
AD: Linda Lundgren
Copy: Martin Norbelie
Grafisk formgivare: Alejandra Lillewarg
Fotograf: Karolina Henke
Agentur: Skarp

Mårten Färlin

Ämnen i artikeln:

Tom Tits Experiment

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.