Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 14 juni 2016, 13:05
Foto: Kampanjbild/Tom Tits Experiment
Drömlika bilder med kopplingar till naturvetenskapliga experiment ska locka barn till Tom Tits Experiment i Södertälje.
Ämnen i artikeln:
Tom Tits ExperimentMånga tunnelbaneresenärer har nog redan sett upplevelsecentrumets stora printannonser invid perrongerna. De innehålller såväl barn som professionella operadansare och ska inge drömlika känslor. Tanken är att bilderna ska ha kopplingar till de naturvetenskapliga experiment besökarna kan testa på Tom Tits.
Kampanjen är gjord av Klirr Stockholm och kommer även att dyka upp på sociala medier och på rörliga stortavlor utomhus.
Arbetsgrupp:
Projektledare: Hanna Winéus
Produktionsledare: Susan Öhrström
AD: Linda Lundgren
Copy: Martin Norbelie
Grafisk formgivare: Alejandra Lillewarg
Fotograf: Karolina Henke
Agentur: Skarp
Mårten Färlin
Ämnen i artikeln:
Tom Tits Experiment