Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Tomtar i Folkpools kampanj

Publicerad: 15 februari 2013, 10:22

Rymmande trädgårdstomtar står i fokus i Folkpools nya kampanj.


Folkpool har haft flera uppmärksammade kampanjer genom åren. Mest uppmärksammad blev "Borta bra men hemma bäst"-kampanjen som irriterade charterbolaget Apollo.

I år satsar bolaget på trädgårdstomtar.

– Då Folkpool är marknadsledare inom pool och spa i norden försöker vi hela tiden att utveckla konceptet badglädje och hitta nya infallsvinklar. Alla har nog hört om försvunna trädgårdstomtar men få vet var de tar vägen. Det har vi bland annat tagit fasta på i årets kampanj, säger Daniel Philipson, Creative Director på Holland & Philipson som ligger bakom idén.

Krister Berntsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.