Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Toppnamn till Berghs-kurs

Publicerad: 3 oktober 2012, 12:14

Per Schlingman.

Foto: Resumé.

Berghs lyckas attrahera flera toppnamn som föreläsare i delkursen strategisk planning, som ingår i marknadskommunikationsutbildningen. Bland annat kommer Per Schlingmann och pratar strategisk opinionsbildning.


Ämnen i artikeln:

BerghsPer Schlingmann

Utbildningen i marknadskommunikation är nu igång, och Berghs är mäkta stolta över de namn som de har lyckats attrahera som föreläsare i delkursen om strategisk planning.
– Vi är otroligt stolta över att så många föreläsare har tackat ja till de inbjudningar som gick ut under våren, det har varit ett pussel att få ihop allt under en komprimerad delkurs, men skam den som ger sig säger, Anna Hjalmarsson, kursansvarig på Berghs i en kommentar.  

Vid sidan av Per Schlingmann finns det flera föreläsare med stark branschanknytning och som har lyckats göra sig ett namn som framgångsrika marknadsförare.

De ska föreläsa:
Per Schlingmann, Moderaterna
Carl Wåreus, konsult och tidigare vd DDB Stockholm
Thomas Brenemark, avgående vice vd på McCann
Cecilia Strandell, Absolut  
Michael Hollesen, Toyota
Eva Lundström, SATS
Dan Landin, Coop
Amanda Undin, Customer Clinic
Johan Åhlén, SAS
Johan Ekelin, LynxEye
Erik Söderberg, Mindshare
Jessica Morales, DDB
Rasmus Bjurström, OMD/OMG

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

BerghsPer Schlingmann

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.