Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag08.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Trance Dance i Pressbyråns nya reklamkoncept

Publicerad: 18 Oktober 2013, 08:12

I Pressbyråns nya reklamfilmer dyker den kultförklarade 80-talsgruppen Trance Dance upp. Reklamkonceptet "Vad behöver du i dag?" är utvecklat av Åkestam Holst.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstPressbyrån

Minns ni Trance Dance? 80-talsgruppen som förra året tillkännagav att de lägger av. I Åkestam Holst nya reklamfilmer Pressbyrån dyker de upp när en liten flicka får gruppens lp i present i reklamfilmen som marknadsför butikskedjans presentkort.

Det nya reklamkonceptet "Vad behöver du i dag" kommer att gå i tv, bio och print.

"I vårt nya kommunikationskoncept för Pressbyrån har vi tagit fasta på hur Pressbyrån kan göra livet lite lättare för dig och hur det kan gå om du missat den ibland oerhört betydelsefulla detaljen att besöka Pressbyrån", skriver byrån på sin hemsida.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstPressbyrån

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.