måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Tre satsar på trevligt reklamkoncept: ”Våra branschkollegor kan ibland vara ganska pretentiösa”

Publicerad: 25 januari 2021, 12:10

Jim Carlberg är marknadschef på Tre.

Foto: Press

Tres nya reklamkoncept ska bygga bilden av teleoperatören som en flexibel kompis. Till sin hjälp har de den amerikanska skådespelerskan Jaime Pressly – och en ordlek. ”Vi har verkligen ansträngt oss för att reklamen inte ska uppfattas som en av alla andra”, säger marknadschefen Jim Carlberg.

Ämnen i artikeln:

TreIngo

Julia V. Caesar

julia.v.caesar@resume.se


Efter ett större omtag av Tres kommunikation, intern som extern, har mobiloperatören Tre nu offentliggjort det nya konceptet ”Trevligt”. Det är både en lek med ord, och ska representera Tre

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev