Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Tre svenskhopp i direct

Publicerad: 18 juni 2019, 07:51

Forsman & Bodenfors, Ingo och Abby Priest har alla tre varsin chans till lejon i Cannes Lions-kategorin Direct.


Ämnen i artikeln:

ReklamCannes Lions 2019

Alla tre kampanjerna som nominerats har tidigare i veckan fått vinstchanser i andra kategorier. Det handlar om The E.V.A Initiative som Forsman & Bodenfors gjort för Volvo Cars, Craft a Western Whopper som Ingo har gjort för Burger King och The lost typography of Bauhaus som Abby Priest gjort för Adobe.

Totalt var 217 bidrag nominerade i kategorin. Vinnarna tillkännages i morgon.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

ReklamCannes Lions 2019

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.