Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag09.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Tredje raka för Heinekens Lindvall

Publicerad: 21 Januari 2013, 10:46

Beatrice Lindvall

Foto: Pressbild

Juryn till årets upplaga av Stockholm Media Award innehåller bland annat Ica:s markandsdirektör och Philips marknadschef. Ordörande är Heinekens Beatrice Lindvall – för tredje året i rad.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media WeekStockholmMediaAward

Stockholm Media Week halls på Chinateatern i Stockholm den 15-16 maj. En av höjdpunkterna är priset Stockholm Media Award som utses i två kategorier – årets kampanj och årets annonsör.

2013 års jury består av följande branschprofiler:

Beatrice Lindvall, Heineken (ordförande)
Fredrik Edberg, Mindshare    
Jonas Dahlquist, Starcom    
Frippe Stenberg, Vizeum   
Peter Callius, TNS Sifo   
Håkan Sjöstrand, ICA    
Inna Egorova, Philips   
Cecilia Udekwu, Unilever

– Många av oss känner att vi är inne i en tid av förändring utan att direkt kunna sätta fingret på exakt vad förändringen innebär. Under årets StockholmMediaWeek kommer vi ställa frågan: Vart fan är vi på väg? Vi ska utmana gamla sanningar och spekulera i nya frågeställningar kring förändrade medievanor hos konsumenterna, det handlar med andra ord om annonsörernas nya utmaning, säger Staffan Slörner, vd för Sveriges Mediebyråer.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.