Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Trollhättan Energi väljer Dragster

Publicerad: 8 januari 2013, 10:36

Dragster Kommunikation i Göteborg går vinnande ur Trollhättan Energis upphandling av ny reklambyrå. – Det ska bli en spännande utmaning att hjälpa Trollhättan Energi i sitt marknadsföringsarbete, säger Freddy Olsson på Dragster.


Ämnen i artikeln:

Dragster Kommunikation

Under slutet av 2012 gick Trollhättan Energi gick ut i en upphandling av reklambyråtjänster. Dragster vann upphandlingen och får uppdraget att ta ett helhetsgrepp om varumärket Trollhättan Energi.

Dragster ska också ta fram strategier för hur Trollhättan Energi ska arbeta med sin digitala närvaro, bland annat i sociala medier, för att bli bättre på att hjälpa sina kunder. Arbetet drar igång direkt efter årsskiftet.

– Vi ser fram emot att påbörja det nya samarbetet med en kund som verkligen förstår och vill jobba med de nya möjligheterna som finns, säger Freddy Olsson på Dragster.

Dragster Kommunikation grundades 1997 i Göteborg och har idag runt 20 anställda. Bland kunderna finns bland annat Dr Denim, 2Entertain, Lindex, Oscar of Sweden och Fjäråskupan.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Dragster Kommunikation

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.