Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag20.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Trygg-Hansa petar DDB

Publicerad: 18 November 2009, 08:07

Efter bara 18 månaders samarbete petar Trygg-Hansa reklambyrån DDB. Nu söker försäkringsjätten en ny samarbetspartner. Uppdraget är värt 7 miljoner kronor, skriver Dagens Industri.


Ämnen i artikeln:

DDBTrygg-Hansa

Lars Axelsson, senior projektledare på DDB, bekräftar för DI att Trygg-Hansa gått ut i en översyn.Foto: Rickard Kilström.

DDB har dock inte gett upp hoppet om ett fortsatt samarbete. Byrån hoppas få vara med i den kommande upphandlingen, skriver Dagens Industri.

Enligt DI söker Trygg-Hansa en ny helhetslösning för Norden.

20 reklambyråer ska vara aktuella i upphandlingen.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

DDBTrygg-Hansa

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.