Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

TUI tar över Stockholms Centralstation

Publicerad: 20 September 2017, 14:19

Som ett led i TUI:s kampanj för vinterresor kommer resebolaget under de kommande två veckorna genomföra en total takeover av Stockholms Central.


Ämnen i artikeln:

Jernhusen MediaJernhusenReklamTUI

Stora delar av Stockholms Centralstation har tagits över av resebolaget TUI som ett led i deras kampanj för vinterresor. De flesta av annonsytorna i vänthallen ockuperas av TUI:s erbjudanden om resor till solen.

– Centralstationen är den perfekta miljön för att inspirera till att resa lite längre bort. Kampanjen ska locka till att förverkliga sin drömsemester med TUI, säger Anna Laestadius, marknadschef på TUI.

Kampanjen görs i samarbete med Jernhusen som äger fastigheten.

– TUI’s kampanj på våra ytor är verkligen effektfull. Det är vackra bilder och en skön känsla - man blir verkligen sugen på att resa iväg till solen. Kombinationen av valet av ytor, bildspråk och budskap lyfter faktiskt hela stationsmiljön, säger Ann Hermansson, marknadsansvarig på Jernhusen Media.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.