Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Två vinstchanser i Branded content

Publicerad: 21 juni 2013, 12:26

Sverige har två nomineringar i Branded content & entertainment genom DDB Stockholm och Lowe Brindfors. I Titanium & Integrated och Film Craft kammar byråerna noll.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

I morgon avslutas Cannes Lions genom prisutdelning i Film, Film craft, Branded content och Titanium & Integrated.

Sedan tidigare står det klart att Sverige har sex nominerade bidrag i Film. I dag tillkommer ytterligare två vinstchanser i Branded content & entertainmnet.

Kampanjerna i fråga är "Bug Run" för Volkswagen och "Mobbningssimulatorn" för Friends.

Sverige har hittills skrapat ihop 33 lejon i tävlingen.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.