Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Umeå universitet i pitch med höga kreativa krav

Publicerad: 18 oktober 2013, 10:20

Umeå universitet går ut i en pitch och söker en superkreativ byrå.


Upphandlingen ställer höga kreativa krav på byråerna.

”För oss är  kommunikation en grundläggande framgångsfaktor, och något som genomsyrar  alla delar av vår verksamhet. Det innebär att vi nu, när vi söker en  extern partner för kreativa kommunikationstjänster, ställer mycket höga  krav på kreativ höjd, förmåga att omsätta strategiska plattformar till  konkreta, kanalöverskridande/crossmediala, kommunikationskoncept, samt  förståelse för/erfarenhet av målgruppsinriktad utvecklingskommunikation  på både lokal, regional, nationell och internationell nivå”, skriver Umeå universitet.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.