Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

United Screens har Årets säljorganisation

Publicerad: 18 Maj 2016, 14:20

Malte Andreasson och Stina Honkamaa Bergfors driver United Screens.

Foto: Samir Soudah

Youtube-nätverket United Screens plockar hem utmärkelsen "Årets Säljorganisation" 2016 på Stockholm Media Week.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media WeekUnited Screens

Priset för Årets säljorganisation syfter till att belöna de företag som har skapat "stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och stärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt skött sina uppdrag".

Varje år koras en ny vinnare på Stockholm Media Week, och 2016 års mottagare av den fina titeln är United Screens. I sin motivering skriver juryn:

"I en verklighet där köp baserat på data och teknologi utgör en allt större del är det upp till varje säljorganisation att anpassa sig till utvecklingen, något årets vinnare gjort med den äran. Med nyfikenhet och fokus på kundens affär adderar de även till innehåll och kreativitet på ett föredömligt sätt. Spegel, spegel på väggen där, säg vem som vackrast på YouTube är?".

De övriga nominerade var:
Clear Channel
Schibsted
Smartclip
Splay.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.