Reklam
United Screens har Årets säljorganisation
Publicerad: 18 maj 2016, 14:20
Malte Andreasson och Stina Honkamaa Bergfors driver United Screens. Foto: Samir Soudah
Youtube-nätverket United Screens plockar hem utmärkelsen "Årets Säljorganisation" 2016 på Stockholm Media Week.
FT
Fredrik Thambert
Priset för Årets säljorganisation syfter till att belöna de företag som har skapat "stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och stärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt skött sina uppdrag".
Varje år koras en ny vinnare på Stockholm Media Week, och 2016 års mottagare av den fina titeln är United Screens. I sin motivering skriver juryn:
"I en verklighet där köp baserat på data och teknologi utgör en allt större del är det upp till varje säljorganisation att anpassa sig till utvecklingen, något årets vinnare gjort med den äran. Med nyfikenhet och fokus på kundens affär adderar de även till innehåll och kreativitet på ett föredömligt sätt. Spegel, spegel på väggen där, säg vem som vackrast på YouTube är?".
De övriga nominerade var:
Clear Channel
Schibsted
Smartclip
Splay.