Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Uppstickarens heta värvning

Publicerad: 27 April 2011, 10:00

Här är digitala produktionsbyrån Good Morning nya, heta värvning. Fredrik Vallgren blir ny ad på byrån och lämnar därmed B-Reel. – Det är en jättestor värvning för oss, säger Alexander Svaetichin, interactive director på Good Morning, till Resume.se.


Ämnen i artikeln:

B-Reel

Fredrik Vallgren

Fredrik Vallgren lämnar B-Reel för att istället bli ad på digitala produktionsbyrån Good Morning. Han har tidigare jobbat på Dareville och Winston.
–  Det är en jättestor värvning för oss och ett stort steg för byrån,Han är otroligt duktig, säger Alexander Svaetichin.

Norsk-svenska Good Morning har bara funnits i ett år och har hittills framför allt jobbat med norska kunder. Med värvningen av Fredrik Vallgren kan det komma att bli fler jobb på den svenska marknaden.
– Vi kommer att kunna jobba med hela projekt i Sverige på ett annat sätt. Vi blir mer självständiga, säger Alexander Svaetichin.

Eirik Fjellaksel, Good Mornings vd, har även han höga förhoppningar på både nya värvningen och framtiden.
– Fredrik Vallgrenhar tio års erfarenhet som AD i branschen och kommer med sin värdefulla kunskap vara en viktig del i vår resa mot att bli en internationellt erkänd byrå. Vi är stolta över att han valt att börja jobba hos oss.

Fredrik Vallgren börjar på Good Morning 2 maj.

Christian Ström


Ämnen i artikeln:

B-Reel

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.