Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Ut i naturen för Stendahls

Publicerad: 19 februari 2013, 09:33

Friluftsfrämjandet.

Friluftsfrämjandet väljer Stendahls som ny reklambyrå. Nu ska de ta fram en ny varumärkesstrategi och kommunikationsplattform.


Ämnen i artikeln:

Stendahls

Samarbetet inleds nu under våren.  

– Vi har valt Stendahls som byråpartner då de har en både hög och bred kompetens som  matchar våra behov inom varumärkesutveckling, kommunikation och digitala/sociala medier. Stendahls medarbetare har dessutom ett brinnande engagemang för vår organisation och dess framtida utveckling och potential, säger Anna Rindefjell, marknadschef på Friluftsfrämjandets riksorganisation i ett pressmeddelande.

Friluftsfgrämjande äger klassiska varumärken som Skogsmulle och I ur och skur förskolor.  

– Vi känner oss hedrade och stolta över att få möjlighet att tillsammans med Friluftsfrämjandet utveckla deras varumärke och strategier för framtida kommunikation, tycker teamet på Stendahls.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Stendahls

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.