Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 19 februari 2013, 09:33
Friluftsfrämjandet.
Friluftsfrämjandet väljer Stendahls som ny reklambyrå. Nu ska de ta fram en ny varumärkesstrategi och kommunikationsplattform.
Ämnen i artikeln:
StendahlsSamarbetet inleds nu under våren.
– Vi har valt Stendahls som byråpartner då de har en både hög och bred kompetens som matchar våra behov inom varumärkesutveckling, kommunikation och digitala/sociala medier. Stendahls medarbetare har dessutom ett brinnande engagemang för vår organisation och dess framtida utveckling och potential, säger Anna Rindefjell, marknadschef på Friluftsfrämjandets riksorganisation i ett pressmeddelande.
Friluftsfgrämjande äger klassiska varumärken som Skogsmulle och I ur och skur förskolor.
– Vi känner oss hedrade och stolta över att få möjlighet att tillsammans med Friluftsfrämjandet utveckla deras varumärke och strategier för framtida kommunikation, tycker teamet på Stendahls.
Fredrik Thambert
Ämnen i artikeln:
Stendahls