Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Värvningen som ger eko

Publicerad: 2 september 2008, 07:42

Identity Works värvar tungt – från egna storkunden ICA. Ariella Rotstein, kvinnan bakom ICA:s nya ekologiska koncept, ska lyfta varumärkesbyrån inom CSR, hälsa och ekologi.


Ariella Rotstein.

Identity Works – som koncentrerar sig på kommersiell design – har ICA, Astra, Cloetta och Arla Foods som sina största kunder.

Nu har byrån förstärkt med Ariella Rotstein, senast varumärkesansvarig på ICA där hon tagit fram  och lanserat ICA:s ekologiska koncept ”I love eco”.

– Vi ser en stor efterfrågan på strategisk kunskap inom CSR, hälsa och ekologi. Vi är väldigt glada över att Ariella nu börjar hos oss då det stärker vårt erbjudande ytterligare, säger Catarina Ohlsson, vd på Identity Works, i en kommentar.

Ariella har arbetat med hälsosatsningar hos Ica och moderbolaget Ahold i Holland sedan 2003.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.