Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag07.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Virtuella modeller när Weekday lanserar skärmtidskritiska kläder

Publicerad: 10 Januari 2019, 09:41

I kampanjen drabbas de virtuella modellerna av buggar, som symboliserar vad som händer efter för många timmar vid skärmen.


Ämnen i artikeln:

WeekdayReklam

Den 10:e januari släpper Weekday herrkampanjen Disconnect som inspirerats av gamingkultur och hur människor är ständlig uppkopplade. Klädkollektionen består av t-shirts, hoodies och accesoarer med tryck såsom "disconnect" och "irl".

Kampanjen är framtagen tillsammans med Svep.

Ämnen i artikeln:

WeekdayReklam

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.