Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Visual Art bakom laddat möte

Publicerad: 31 Oktober 2013, 14:44

Svenska Visual Art, med regissören Fredrik Löfberg i spetsen, har producerat en "co-branded" reklamfilm för AXE och Battlefield 4. Kampanjen lanserades i går stort i USA.


Ämnen i artikeln:

AxeVisual Art

– Det var ett jättekul projekt att göra. Det är två stora   varumärken som har helt olika utrryck i sin marknadsföring, så det fanns   en hel del utmaningar. Den kreativa byrån kom fram till en idé som vi   förverkligade tillsammans med hjälp av DICE, som  utvecklar spelet, säger Jörgen Lilja, exekutiv producent på Visual  Art.

Magnus Helander


Ämnen i artikeln:

AxeVisual Art

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.