Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag17.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Vizeum hjälper Saab med namnbyte

Publicerad: 13 November 2013, 11:33

Orio är det nya globala namnet på Saab Parts, som har 66 år på nacken. Kampanjen inleds i Sverige idag och rullas sedan ut globalt.


Ämnen i artikeln:

VizeumFrippe Stenberg

Kampanjen ska synas digitalt och i printannonser hos exempelvis DI.

Målgruppen är framförallt bilverkstäder över hela landet.

Orio ägs av Riksgälden.
–  Vi är verkligen glada för Orio som ny kund och att de gör en smart  kampanj för att sätta sin nya identitet, säger Frippe Stenberg, vd på Vizeum i Sverige i en kommentar.

Arbetsgrupp:
Orio:
Johan Ran, marknadschef
Vizeum
Max Hallenberg, projektledning
Michaela de Almeida, Print
Fredrik Bayati och Sebastian Ljungkvist, onlinespecialister

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

VizeumFrippe Stenberg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.