Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag09.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Volt gör Guldäggskampanjen

Publicerad: 15 oktober 2015, 13:20

Varje år väljer Komm en medlemsbyrå som får ta fram Guldäggskampanjen, inför nästa års tävling föll valet på Volt.


Ämnen i artikeln:

VoltKommGuldägget

I höst tar Volt, tillsammans med Komm, fram kampanjen för Guldägget 2016. Den kommer att lanseras innan årsskiftet och fortlöpa under våren 2016.

– Volt är en byrå med mycket tävlingserfarenhet som i vår tog hem sitt första Guldägg, det gick inte att ta miste på deras glädje och stolthet över denna vinst. En glädje och ett engagemang som de tar med sig in detta projekt. Vi ser verkligen fram emot vårt samarbete med Volt, säger Maja Siösteen, projektledare för Guldägget i ett pressmeddelande.

Inlämningen till Guldägget öppnar onsdag den 9 december. Guldäggsgalan äger rum den 20 april.

– Sveriges viktigaste kommunikationstävling har aldrig varit viktigare. Vi på Volt är glada, stolta, peppade och lite nervösa. Precis som sig bör, säger Daniel Vaccino, kreativ chef på Volt i en kommentar.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

VoltKommGuldägget

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.