Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Volvo Trucks – Årets annonsör

Publicerad: 7 maj 2014, 12:44

Volvo Trucks fick, som väntat, priset som Årets annonsör.

Volvo Trucks utsågs i dag på Stockholm Media Week till Årets annonsör.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media WeekVolvo TrucksEpic SplitForsman & BodenforsF&B

Volvo Trucks har haft enorma framgångar med ”Live Test”-serien, gjord av Forsman & Bodenfors, med Epic Split som en av filmerna. Klicksuccéerna har belönats såväl i Guldägget som internationellt.

Juryn som utser Årets annonsör är Sveriges Mediebyråers styrelse.

Motivering: "Underhållande,    hårresande,    fascinerande    och    överraskande.    Med    ett    nyskapande kommunikations-    och    mediearbete    har    årets    annonsör    nått    ett    imponerande    resultat.    Vi    älskar    det skickliga    och    innovativa    arbetet    -    juryn    bugar,    bockar    och    går    ner    i    en    enad    split".

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.