Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag07.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Welcom gör En svensk klassiker

Publicerad: 10 Februari 2010, 12:23

Welcom har fått en ny kund i idrottsorganisationen En svensk klassiker. Byrån ska lyfta bedriften och ge det hjältestatus.


Ämnen i artikeln:

WelcomJoakim Brinkenberg

Organisationen En svensk klassiker har som syfte att sporra människor att motionera året om. Den som genomför tävlingarna Vasaloppet eller Engelbrektsloppet, Vansbrosimningen, Vätternrundan och Lidingöloppet vinner utmärkelsen En svensk klassker.

Nu har organisationen bestämt sig för att göra en sammanhållen marknadssatsning för att synliggöra bedriften av att klara En svensk Klassiker. Och valt Welcom för att utföra uppdraget.

– Det handlar om allt från att se över deras uttryckssätt till vilken plats i samhället de har, säger Joakim Brinkenberg, vd för Welcom.
– Det är en ganska stor bedrift att klara av en sådan utmaning som En svensk klassiker.

Ulrika Fjällborg

Ämnen i artikeln:

WelcomJoakim Brinkenberg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.