Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Wieden+Kennedy skapar pop up-park åt Coke

Publicerad: 1 oktober 2013, 13:52

För att få en burk var man tvungen att ta av sig skorna

En snabbt installerad park på en normalt betonggrå plats blev ett nytt led i Coca-Colas "where will happiness strike next"-kampanj.


Ämnen i artikeln:

Coca-Cola

Som en del av Coca-Colas kampanj skapade Wieden+Kennedy Amsterdam en pop up-park på en vanligtvis grå plats. Med utrullat gräs, träd och en Coke-automat.

För att få ut en burk ur apparaten var människorna tvugna att ta av skorna och gå barfota i gräset.

"Roll out happiness"-filmen kan du se här nedanför

Krister Berntsson

Ämnen i artikeln:

Coca-Cola

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.