Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag26.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Wrangler frontar med Forni

Publicerad: 4 Oktober 2012, 13:14

Den här hösten gör Wrangler sin största sverigesatsning på denim för tjejer, någonsin.


Ämnen i artikeln:

Michaela ForniWranglerA World Beneath

Den nya höstkollektionen marknadsförs med en kampanj i samarbete med Devote.se och JC. Ansiktet utåt tillhör Michaela Forni, bloggare och chefredaktör på Devote.se.

Den digitala kampanjen matchas med ett lokalt butiksmaterial. Konceptet är framtaget av pr-byrån A World Beneath. Kampanjen lanseras på måndag och har målet är att på sikt dubbla försäljningen av jeans i Sverige.

Blanca Sjöstedt

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.