Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Zellout gör en "sell out"

Publicerad: 3 december 2008, 13:37

Uppsalabyrån Zellout startar ett lokalt utbildningspaket i samarbete med Berghs, riktad till näringslivet.


En föreläsningsserie uppdelad på fyra seminarier inleds i vår.

Tre av föreläsarna, Sigge Birkenfalk, Calle Peyron och Ann Westfelt undervisar redan på Berghs. De kommer bland annat att föreläsa om varumärkesbyggande och marknadsföring ur ett brett perspektiv.

– Zellout har en mission i att vara med och utveckla Uppsalas näringsliv och kunskapen kring de frågor vi själva arbetar med, säger Tommy Lindgren, vd för Zellout.

Högaktuelle Handelsprofessorn Micael Dahlén avslutar föreläsningsserien.

– Vi utbildar oss själv kontinuerligt på Berghs, så det är kul att göra skolan mer tillgänglig för andra företag i Uppsala, säger Tommy Lindgren.

Peter Willebrand

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.