Bianca Ingrossos Caia Cosmetics vet hur man skapar engagemang. Foto: Tim Aro/TT
Bianca Ingrossos megakross – så gör Caia för att utklassa konkurrenterna i sociala medier
Lyko, Skincity och Kicks har ingen chans – Bianca Ingrossos Caia dominerar bland skönhetsvarumärkena i sociala medier. Nu kan vi visa hur tio av de största aktörerna presterade i form av synlighet i sociala och traditionella medier under 2022.
”Det är förvånande att bolagen inte satsar mer på engagemang”, säger Meltwaters Frida Wallsbeck.
Lyko är det företag som syns mest i traditionella medier. Förra året figurerade bolaget över 3 000 gånger i svenska medier, bloggar eller poddar. I fokus är ofta bolagets ledarskap
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.