tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala medier

Bianca Ingrossos Caia Cosmetics vet hur man skapar engagemang. Foto: Tim Aro/TT

Bianca Ingrossos megakross – så gör Caia för att utklassa konkurrenterna i sociala medier

Lyko, Skincity och Kicks har ingen chans – Bianca Ingrossos Caia dominerar bland skönhetsvarumärkena i sociala medier. Nu kan vi visa hur tio av de största aktörerna presterade i form av synlighet i sociala och traditionella medier under 2022.
”Det är förvånande att bolagen inte satsar mer på engagemang”, säger Meltwaters Frida Wallsbeck.

Publicerad: 21 mars 2023, 08:55

Lyko är det företag som syns mest i traditionella medier. Förra året figurerade bolaget över 3 000 gånger i svenska medier, bloggar eller poddar. I fokus är ofta bolagets ledarskap

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NyheterCaia CosmeticsBianca IngrossoSociala medierE-handel

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev