Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala medier

Dag Tolstoy drev med Oatly på Instagram – nu är han en del av varumärkets kampanj mot mjölkindustrin

Publicerad: 4 februari 2021, 14:36

I en sketch parodierade Dag Tolstoy över Oatlys varumärke. Några veckor senare är han en del av havredryckens kampanj för att stoppa ett omdiskuterat EU-förslag. ”Egentligen hade det kanske varit mest relevant att hålla reklamklorna borta. Men just nu driver vi en global kampanj”.


Ämnen i artikeln:

Oatly

Dag Tolstoy har fått genomslag på TikTok och Instagram om människor och samtiden. Han har bland annat parpodierat kommunikation från Klarna och Oatly. Det sistnämnda varumärket valde att inleda ett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Oatly

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.