Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Sociala medier
Publicerad: 4 Februari 2021, 14:36
I en sketch parodierade Dag Tolstoy över Oatlys varumärke. Några veckor senare är han en del av havredryckens kampanj för att stoppa ett omdiskuterat EU-förslag. ”Egentligen hade det kanske varit mest relevant att hålla reklamklorna borta. Men just nu driver vi en global kampanj”.
Ämnen i artikeln:
OatlyDag Tolstoy har fått genomslag på TikTok och Instagram om människor och samtiden. Han har bland annat parpodierat kommunikation från Klarna och Oatly. Det sistnämnda varumärket valde att inleda ett
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Oatly