Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala medier

Därför satsar Patriksson på en influencer-plattform: ”Vision att undvika den klassiska huvudvärken”

Publicerad: 1 november 2021, 14:14

Jesper Kling, vd Patriksson

Patriksson är den senaste i raden av pr- och reklambyråer som satsar på att utveckla en egen plattform för influencer marketing. För Resumé berättar Patrikssons vd Jesper Kling hur det nya erbjudandet ska komplettera byråns övriga affär. Läs också hur influencerbolagen Beatly och Xaxis & plista (Group M) ser på att marknaden breddas. ”Driver influencer marketing-branschen framåt”.


För några veckor sedan lanserades Inc. Society. I samarbete mellan kommunikationsbyrån Patriksson Group och techpartnern Ubit skapas en teknisk plattform som kopplar samman varumärken med profiler. INC. Society är ett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.