Sociala medier
Från 0 till 14 miljoner användare på tio år – här är Fishbrains bästa tips för att bygga och skala community
Publicerad: 6 juni 2022, 07:39
Lisa Kenelly, marknadschef på Fishbrain, höll en dragning på Resumés event Framtidens marknadsavdelning, för några veckor sen.
Foto: Pax Engström Nyström.
Ett eget framgångsrikt community är många marknadsförares dröm, i en tid då det är allt svårare att nå ut och skapa uppmärksamhet på andra plattformar. Hur gör man? Vi har frågat svenska Fishbrain. Här är fiskappens bästa tips.
– Mitt bästa tips är att lyssna på din community, tro inte att du redan vet allt om den. Prata med medlemmarna, se vad de behöver och varför de inte
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.