Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag06.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Sociala medier

Gör kampanjer på Tiktok – växer med 300 procent: ”Det är nu man ska passa på”

Publicerad: 26 Januari 2021, 13:07

Creed Medias två medgrundare Timothy Collins (t.v) och Hugo Leprince (t.h) som båda delar på vd-ansvaret.

Foto: TT/Streetchicmedia

Svenska Creed Media står bakom flera globala kampanjer på Tiktok. Nu visar preliminära siffror att 2020 gav intäkter på 54 miljoner kronor för det nystartade bolaget. ”2021 är året då allt fler varumärken kommer att slå igenom med hjälp av plattformen”, säger vice vd:n Timothy Collins.


Ämnen i artikeln:

TikTokKampanj

– Det hade kunnat gå åt skogen till följd av coronpandemin. Nu blev det i stället tvärtom, berättar Creed Medias medgrundare och vice vd Timothy Collins

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TikTokKampanj

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.