Sociala medier
Influencernätverken om nya Instagram-verktygen: ”Vi ser oss inte som en mellanhand”
Publicerad: 25 oktober 2021, 14:00
Felicia Lagerwall på Make Sense Media och Jakob Wigselius på United Influencers. Foto: Pressbild/TT Nyhetsbyrån
UPPDATERAD. Mark Zuckerberg vill göra det enklare för användare på Instagram att hitta sponsorer, och nu testkörs ett verktyg som kommer göra just det. Riskerar influencerbyråerna att bli överflödiga? Resumé har pratat med nätverk om hur affären kommer att påverkas.
Ämnen i artikeln:
Influencer marketingInfluencernätverkFacebookUnited InfluencersUnited ScreensSociala medierInstagram vill göra det lättare för kreatörer att hitta sponsorer, och testkör nu ett verktyg där bolag kan få direktkontakt med användare genom en specifik inkorg. I nuläget tvingas varumärken
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.